Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~GeneticFreak | użytkownik

imię i nazwiskoMaciej Szpakowski adresGleiwitz zarejestrowany29.01.2008 @17:43:33 ostatnio na stronie10.06.2011 @16:40:24

Nie będę się żalić...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypegenlaboratory Gadu-Gadu1729359
digarty7 komentarze227 posty na forum1

komputer / sprzęt
MacMini G4 1.25 GHz, 512MB RAM, Radeon 9200, Compaq TFT5030 15", Mac OS X Leopard. | AMD Athlon 3500+, 2GB DDR,Gigabyte Radeon 4870, Monitor stare 17' CRT i Łista:P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Qd    02.05.2008 @23:52:04
dzięki
a co do tego gościa, masz rację, wiesz, myśli, że ma zdolności... fakt, ja przy nim wymiękam, ale może kiedyś... :P
raz jeszcze dzięki!
_______
powracam...
tak mi się zdaje
~locker    28.04.2008 @17:50:24
hej!
dzięki za rozwinięcie swjego komentarza co do mojego "robka"
lubię jak coś co zrobiłem jest powodem do czyichś przemyśleń-co do tego właśnie modelu robota to broniłem go tak chyba przez to że to mój pierwszy projekt jaki robiłem w 3D - i nie znałem wielu tricków jakie znam teraz-a kolejne projekty mam zatrzymane bo nie ma kiedy ich dokończyć!
mam mnustwo rysunków a że nie mam kiedy tego zrobić w 3D to pokazuję co mam!
może to i nawet lepiej bo pozbieram jeszcze troche nowych idei i pomysłów innych ludzi i coś stworze nowego-kto wie!?
zawsze jestem chętny do współpracy przy wspólnych projektach-choć pare razy zostałem za przeproszeniem "wydymany" przy takiej współpracy!

oglądałem evangeliona-ale najbardziej lubię maszyny z GITS-a
pozdro!
(sorki za rozpisanie się )
~Qd    28.04.2008 @10:44:04
no, muszę Ci powiedzieć, że sqmałem :P
wczoraj Tofiq dał mi linka też to stronki jednej i był tutek jak zrobić "spawy" z pierścienia, wziąłem się do roboty i po 3h pracy stwierdziłem, że dupa, nie wyjdzie. Może Twoim sposobem wyjdzie.
Dzięki
_______
powracam...
tak mi się zdaje
~locker    27.04.2008 @22:56:52
dzięki za koment!
ale będzie małe słowo wyjaśnienia bo bym nie usnął!
1.nie wiem skąd twierdzenie że jest low poligon bo użyłem 0,5mln ścianek a to chyba nie aż tak żenująco mało (ale widać to dopiero w powiększeniu albo HI-RES)
2.robo może jest kwadraciakowaty ale takie było zamierzenie-bo to jest prosty piechór z utwardzanych blach więc poco mu aerodynamika, to tylko zawyża koszty produkcji robota!
3.a nóżki chude bo nie chciałem robić człapola tylko zwrotną maszynę bojową
-człowiek też ma chudziutkie przeguby, a daje rade chodzić nawet przy dużej masie!
ale to takie tam moje dywagacje!
dzięki za uwagi i uwzględnie je przy następnych projektach
pozdro
~Qd    27.04.2008 @22:15:05
Siemka, dzięki za wytknięcie błędów i za ocenę.
A teraz czas na pytania...
Jak stworzyć ten efekt tzw. lutowania? nie mam pojęcia jak to zrobić, od niedawna siedzę w C4D i mało o nim wiem.
Pomożesz?
Z góry dzięki
_______
powracam...
tak mi się zdaje
~Itia    27.04.2008 @19:40:13
zdjęcie podmalowane tabletem.
~alkemique    15.04.2008 @13:54:04
tak najmocniejsze to piwo koźlak i adrenalina pozdrawiam
_______
"Kto nam podskoczy...temu szabla między oczy!"
Szcze Lachy nie vmelry!
~zuzia263    15.04.2008 @13:31:40
nie zdarza mi sie raczej
~zuzia263    15.04.2008 @13:26:23
to nie jestem ja ale dziekuje )
~boredlamb    14.04.2008 @22:15:21
mieszkasz w UK? mrrr. też planuję się tam przenieść. ale nie wiem co z tego wyjdzie.
~boredlamb    14.04.2008 @22:14:06
jakiś czas temu polowałam na texhnolyze ale nie bylo...da rade teraz sciagnac?
hmm choc ja ostatnio nie mam jakoś głowy do odcinkowych rzeczy...z tego powodu m.in. nie skończyłam wpsomnianego ergo proxy no i wydalo mi sie troche ZBYT. troche w zbyt popularnym klimacie typu czujące maszynki...z tej półki ubóstwiam ghost in the shell...ale nie stand alone complex, tylko 1 film. niesamowity jest dla mnie... a co do tuneli to hehehe zobaczeale mysle, ze nie wiecej niz 10mm. pozdrawiam
~storak    13.04.2008 @16:56:51
Ależ ja nie mam nic przeciwko. Spoko. Pozdrawiam. A raczej rzadko odpowiadam
_______
jestem z mięska
~Lo3k    13.04.2008 @04:30:44
Elo ,dzieki za koment
~Poniu    13.04.2008 @03:52:21
No i dzięki za komentarz.
_______
Nie mogę ci pomóc. Jetem koniem.
~Poniu    13.04.2008 @03:50:28
Nie. Świadomie nie inspirowałem się niczym.
Korna słucham mało. Z teledysków znam tylko ten z małpą, o ewolucji.
_______
Nie mogę ci pomóc. Jetem koniem.
-Gliba    13.04.2008 @03:48:37
mam sloneczko, mam... a raczej moja agencja
bo jakos tak wyszlo, ze przez 5lat pracowalem jako fotomodel bentton'a
ale widze, ze mam do czynienia z "superspecjalista" oraz tzw "profesorem od wszystkiego" -porazka
-Gliba    13.04.2008 @03:38:25
przykro mi, ze masz takie powazne kompleksy... tylko wspolczyc :-/
~storak    11.04.2008 @10:40:10
Coż, więc pozwolę sobie na ripostę. Po pierwsze rozmycie: to nie jest rozmycie to biała farba, bez tego wyglądało gorzej. Po drugie pisałem w opisie, że zdjęcie troche ujeło pracy na jakości(tu na przykład rozmyte liternictwo-nie żebym je też zrobił jakoś super kosmicznie dobrze). Co do ilosći i układu bieli się z Tobą też nie zgodzę, bez odpowiedniego odstępu sam rysunek nie prezentuje się tak dobrze. Liternictwo muszę przyznać faktycznie jest za duże(a na ekranie rzuca się to jeszcze bardziej). Co do jego umiejscowienia- też bedę obstawał przy swoim. Dzieki za komentarz. Pozdrawiam
Btw. korektę tej pracy robiło dwóch nauczycieli grafiki i projektowania...
_______
jestem z mięska
~Zuczus    10.04.2008 @23:32:11
no a ja Ci chciałem powiedzieć że wcale nie trzeba wrzucać gotowego modelu do zb, można zrobić od początku do końca w zbrushu :P
_______
zapraszam do zapoznania się z galeriami tych panów:
http://panmalec.digart.pl/ Panmalec
http://masterofthescraps.digart.pl/ masterOFtheSCRAPS
http://jakkas.digart.pl/ JakkaS
~kreartura    10.04.2008 @17:48:16
Hehe. Nie zazdroszczę babci.
_______
That boy needs therapy.
~Zuczus    07.04.2008 @08:54:17
oh my oh my, model robiony całkowicie od podstaw, nie jest to program do rzeźbienia na gotowcach, chociaż nie wiem co można nazwać gotowcem, bryłę zrobioną w 3dmaxie na przykład? tak czy inaczej zrobiłem go from scratch, najpierw z zspheres(można zajrzeć na oficjalne forum zbrusha i zobaczyć z czym to się je) później edycja siatki w 3d maxie żeby się wygodniej w zb pracowało, a potem znowu w zbrushu już samo modelowanie.
i taka ciekawostka od czego zaczynałem modelowanie w zbrushu już po obróbce w 3dmaxie http://i25.photobucket.com/albums/c55/Zuczus/Nowe/humanbase.jpg

pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-04-07 08:55:03
_______
zapraszam do zapoznania się z galeriami tych panów:
http://panmalec.digart.pl/ Panmalec
http://masterofthescraps.digart.pl/ masterOFtheSCRAPS
http://jakkas.digart.pl/ JakkaS
~zylak    06.04.2008 @23:48:14
dzięki za pomoc i konkretną odpowiedz ad. mojego mp4 player'a
pozdrawiam
~Fanuel    06.04.2008 @12:23:29
nie tylko puste ale i kompozycja do bani i w ogóle kicha :P
~Frieda    28.03.2008 @09:14:25
wielka aglomeracja....i mala Maja
dzieki za koment
_______
Jeśli nie istnieję dla samej siebie,
któż istnieć będzie dla mnie?
Jeśli istnieję tylko dla siebie,
kimże jestem?
A jeśli nie teraz...to kiedy??
+Tofiq    03.03.2008 @16:09:57
"testowałem vray itp. to stwierdzam ze syf... każdemu może wyjść coś przypadkowego przy sprawdzaniu możliwości nowego programu. " - malo testowales...

Nikogo nie obrazam, w kazdym razie Ty juz sie tym nie przejmuj tak

"do sztuki podchodz powaznie" - to jest moja sprawa jak podchodze do Sztuki i nie bedziesz mnie pouczac co i jak mam robic

"Nie przyznawaj się chociaż ze jest "niedorobione". tracisz score na tym..." mam w jakis score Co to, wyścig jakis?

Poza tym, nie wiem czy zauwazyles ale moim celem nie jest 100% fotorelistyczna grafika =]

pozdrawiam

ps. Witaj na Digarcie :D
ostatnio edytowane: 2008-03-03 18:20:44
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt